Czy w sklepie oferowane są produkty oryginalne?

Prowadzimy sprzedaż wyłącznie nowych i wyłącznie oryginalnych produktów. Klient ma wątpliwości, może zweryfikować u producenta, czy jesteśmy jego dystrybutorem i prowadzimy legalną i udokumentowaną sprzedaż.

Czy prowadzicie sprzedaż detaliczną?

Tak - oferta znajdująca się w sklepie internetowym kierowana jest do każdej osoby i firmy, bez względu na kupowaną ilość.

Czy muszę się zarejestrować w sklepie aby móc zrobić w nim zakupy?

Nie jest to konieczne. Rejestracja ułatwia kolejne kontakty między Klientem a sprzedawcą. Dane teleadresowe zostają zapamiętane i nie trzeba ich przy kolejnych zakupach ponownie wprowadzać. Dodatkowo, zarejestrowany Klient może liczyć na specjalne rabaty, promocje itp oferty.

Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym w swojej ofercie mieć produkty waszego sklepu. Co muszę zrobić aby otrzymać cennik hurtowy?

W przypadku zainteresowania zakupami hurtowymi, prosimy o zarejestrowanie się w sklepie a następnie przesłanie na adres e-mail naszego sklepu dostępny w dziale Kontakt, zeskanowanego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisu do KRS. Otrzymacie Państwo wówczas status Klienta hurtowego a tym samym dostęp do cen hurtowych.

Na jaki okres udzielacie Państwo gwarancję na produkty?

Producent udziela na zakupione produkty 1 rok gwarancji. Warunkiem ważności gwarancji jest przestrzeganie wymaganych okresów wymiany materiałów eksploatacyjnych (wkładów zamiennych itp). Materiały eksploatacyjne muszą być zakupione w niniejszym sklepie lub musi istnieć możliwość weryfikacji zakupu i wymiany materiałów eksploatacyjnych w innych sklepach (np na podstawie paragonu lub faktury). Nie gwarantujemy sprawności zakupionych urządzeń w przypadku instalowania w nich materiałów eksploatacyjnych zakupionych w innych źródłach, chyba, że sprzedawcą będzie firma posiadająca autoryzację producenta. Inna sprawa to ochrona konsumenta, która z mocy prawa jest dwuletnia (dotyczy niezgodności towaru z umową).

W jaki sposób należy składać reklamację ?

Przede wszystkim, prosimy skontaktować się z nami. Klient odeśle do nas uszkodzony produkt na nasz koszt. Warunkiem jest właśnie wcześniejszy kontakt z nami w celu ustalenia podstaw reklamacji i wybrania najwygodniejszej dla Klienta formy obsługi reklamacji. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek bez wcześniejszego uprzedzenia o składanej reklamacji i potwierdzeniu z naszej strony przyjęcia zgłoszenia.